Aquest mes d’octubre els alumnes de segon de cicle inicial de l’escola, hem realitzat diferents sortides per la ciutat.
El passat 17 d’octubre vam visitar la Biblioteca Pública de Lleida, on ens van explicar el funcionament i els serveis que ens ofereix, així com, fomentar l’hàbit lector en els nostres infants.
Dimarts 24 d’octubre, vam anar a la llibreria Abacus a realitzar una activitat de jocs de taula. Vsm jugar al Dooble, Speed cups, Cakes, cabra, gato, taco…, Slapzy. Va estar una activitat molt divertida.
Dimecres 25 d’octubre, vam visitar el Museu de l’aigua. Allí vam poder fer diferents experiments amb ella i acabar de consolidar tot el que estem treballant en el projecte de l’aigua que estem duent a terme a l’aula.
Per últim avui dijous 26 d’octubre, hem anat a Caixaforum a veure l’espectacle el Coleccionista de paisajes on hem pogut gaudir de diferents activitats com danses, malabars, ombres xineses i música.
Ha estat un mes molt divertit i ple de nous aprenentatges.
clica a AQUÍ per poder veure les fotos


Comentaris recents