OFICI DE CUINER P5

Els alumnes de la classe dels cavalls, durant aquest trimestre estan treballant el projecte dels oficis.

Els nens i nenes estan molt engrescats en els diferents oficis que els hi hem plantejat i tenen moltes ganes d’aprendre com són els oficis (qui són les persones que desenvolupen els oficis, què fan, quins estris utilitzen per fer la seva feina, en quins llocs treballen…)

El primer ofici que hem començat a treballar, és l’ofici del CUINER. Han pogut veure en directe com funciona una cuina de debó. La nostra cuinera de l’escola, l’Elena, ens ha explicat el seu ofici, ens ha ensenyat la cuina i han pogut realitzar una recepta que han dut a terme tots plegat.

Tot seguit us ensenyarem, per a que en pugueu gaudir, el recull de fotos dels vostres fills i filles al llarg de la visita a la cuina i participar en l’elaboració de la recepta del IOGURT. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres.