First Lego League

El passat dissabte 16 de febrer, una representació d’alumnes de 6è van participar a la First Lego League (FLL). Es tracta d’una competició internacional que pretén despertar l’interès per la ciència i la tecnologia en el jovent.

L’alumnat de 6è va haver d’elaborar un Projecte Científic referent al repte d’aquest any, l’espai, que dissabte va defensar davant d’un tribunal d’experts. El seu projecte “La forma física” proposava millorar la forma física dels astronautes i alhora emmagatzemar l’energia produïda durant l’exercici diari.

Per poder participar en la competició, també van construir a l’escola un robot mitjançant el sistema Lego Mindstorms (EV3). Desprès de dies de treball, van aconseguir resoldre una sèrie de missions diferents (cadascuna amb una puntuació segons la dificultat), fet que dissabte els va fer quedar en molt bona posició en el rànquing.

Ha estat una experiència molt enriquidora i que ha engrescat molt als alumnes.

Enhorabona Galàctics!

Mireu que bé s’ho van passar!