ELS MÉS VALENTS I LES MÉS VALENTES 2022

El CLUB DELS VALENTS el formen aquell alumnat que respecta la norma de l’escola:

RESPECTEM A TOTHOM

Tracta als altres com vols que et tractin a tu.

Zero violència.

Hem de ser bons companys i bones persones.

Hem d’ajudar a la víctima.

El club dels valents té com a objectiu eliminar i prevenir la violència, ja sigui física (una espenta, pegar, escopir i pegar) o verbal (un insult, criticar, mentir, amenaçar, obligar a realitzar certes accions). Cal destacar que la violència també inclou discriminar, ja sigui per la procedència, la identitat sexual, la religió, el gènere, etc.

Aquest trimestre les persones més valentes de l’escola han rebut el reconeixement de tota la comunitat i la directora de l’escola els ha entregat una polsera, la polsera dels més valents de l’escola JOAN XXIII.

Voleu saber qui han estat els més valents i valentes de l’escola aquest trimestre? Mireu les imatges a: GALERIA FOTOGRÀFICA