Els de sisè… de Batucada!

Avui els alumnes de sisè hem anat a l’Auditori Enric Granados de Lleida a veure l’espectacle “La Batucada: de l’esclavatge a la festa”.

La companyia Art and Shock ens ha mostrat com , l’actual música brasilera és una evolució de la fusió de tres cultures: la indígena, la portuguesa i l’africana i ens han presentat molt dels  instruments que s’utilitzen  en la música popular del Brasil, com ara:  el reco-reco, el timbau, el chocalho, el mineiro, el tarol, la caixa, el surdo… i moooolts més!

Quin ritme i quina potència! Hem quedat bocabadats!!!

De tornada a l’escola ens hem aturat a la plaça Pau Casals per veure detingudament l’escultura que Lleida va dedicar a aquest gran violoncel·lista, compositor, director d’orquestra i pedagog que vam estudiar en  les Jornades Culturals d’enguany, dedicades a la Pau.