Certamen literari Sant Jordi 2022

El  passat divendres dia 22 d’abril vam celebrar al cicle mitjà el certament literari Sant Jordi.

Durant tota la setmana els alumnes  van estar treballant una lectura sobre la llegenda de Sant Jordi,  i ells mateixos van triar als  finalistes del certament literari.

Per fi va arribar el divendres. Durant el mati es va realitzar un petit taller per fer un punt de llibre. Ja a la tarda els finalistes, que  estaven molt nervioses i nerviosos, van fer l’última revisió al text que havien de llegir.

El certament va tindre lloc al pati de l’escola. El jurat estava format per la directora i la secretaria de l’escola,  i pels tutors de cicle mitjà. Va ser molt difícil decidir els guanyadors/guanyadores del certament, però finalment el resultat va ser el següent:

• El primer premi de la classe de 3r va ser per l’alumna:Driname

La finalista va ser l’alumna Aissatou

• El primer premi per les classes de 4t va ser per l’alumna:

Els finalistes van ser: Rou Yu, Melissa i

El premi per les guanyadores va ser un magnífic llibre i pels finalistes un llapis commemoratiu de la nostra escola.

Donem les gràcies a tots i totes les participats d’aquest certament. Us esperem a tots el proper curs.

Fins aviat.

Aquí us deixem un recull de la jornada literària.

Fotos del certamen Sant Jordi 2022.