Celebrem la castanyada

El passats 27 i 28 d’octubre es va celebrar la festa de la castanyada a la nostra escola. Per començar el dia 27 els alumnes de sisè A i B van anar a fer un espectable als alumnes de parvulari i cicle inicial: van explicar el conte de la Castanyera i després van cantar un repertori de cançons sobre la tardor i la castanyada.

El dia 28 d’octubre els alumnes de sisè dins de l’àrea d’anglès van celebrar el Haloween i ens van espantar a tots!! A la tarda tota l’escola va gaudir de la festa de la castanyada al pati on es van coure i menjar castanyes.

Ah! I per acabar la festa el nens i nenes d’educació infantil van fer balls al pati.

Volem agrair a les mares voluntàries la seva participació en la preparació de les castanyes així com en l’ajut a repartir les castanyes als nens i nenes de l’escola.