6è ANEM A LA CANADIENSE!

Les alumnes i els alumnes de 6è vam anar a visitar el campament de la Canadiense que està ubicat al barri de la Bordeta. Aquí hi podem trobar la seu central  del Museu de l’Aigua de la nostra ciutat i també:

• L’exposició “La força de l’aigua. El Dr. Pearson i les obres de La Canadiense a Lleida”, que explica la construcció del canal de Seròs, la importància cabdal que va tenir per a Lleida i els fonaments de la hidroelectricitat.
  • L’espai de memòria “L’aventura hidroelèctrica dels enginyers de La Canadiense a les Terres de Lleida”, recrea el despatx dels antics enginyers i acull diverses peces procedents d’instal·lacions hidroelèctriques.
  • L’exposició “Aigües del món, un món d’aigües”, que mostra la col·lecció d’aigües envasades d’arreu del món aportades per persones viatgeres de Lleida, i que ens fa reflexionar sobre la importància de l’aigua per als éssers vius.

El recinte del campament acull també la Sala d’exposicions temporals, l’Aula didàctica, el Centre de documentació, les oficines i la botiga del museu.

Per anar-hi vam utilitzar el transport públic, l’autobús. Ens ho vam passar genial!

Si cliqueu damunt de la fotografia… en podreu veure més!