TASQUES CICLE MITJÀ SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Última setmana del curs! En una situació normal, aquest divendres seria l’últim dia de classe i aquesta setmana prepararíem àlbums, celebrarien el festival de final de curs i ens acomiadariem?. Però aquest any és diferent, aquest any ens acomiadem del curs amb activitats digitals (com les que hem fet les últimes setmanes, però una mica més lúdiques!) i posem fi al curs 2019-2020 sense abraçades ni petons ?, però sí, amb les millors desitjos per a tots vosaltres!

Recordeu que podeu enviar les activitats d’aquesta setmana als correus de classe:

Alumnat de 3r: 3escolajoanxiii@gmail.com

Alumnat de 4t: 4escolajoanxxiii@gmail.com

NO DEIXEU DE LLEGIR I ESCRIURE DURANT L’ESTIU! ÉS IMPORTANT NO PERDRE L’HÀBIT!

Recordeu que demà dilluns 15 de juny o passat demà 16 de juny teniu cita amb els vostres tutors, és important que respecteu l’horari que us vam dir (per telèfon o correu) i que vingueu amb mascareta.

Podeu trobar les activitats d’aquesta setmana en el següent document:

ACTIVITATS SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Equip docent de cicle mitjà

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *