S’apropa Sant Jordi!

Hola nens i nenes de 1r i 2n!

Aquest tercer trimestre comencem amb una nova festivitat… durant aquestes dues primeres setmanes del 3r trimestre ens centrarem en la festa de Sant Jordi i per aquest motiu ens aprendrem una cançó.

La cançó que aprendrem es titula “Sant Jordi, els personatges”

La lletra de la cançó és la següent:

ELS PERSONATGES

SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL DRAC,

DOS VAN AL DARRERE, DOS VAN AL DAVANT. (BIS)

SANT JORDI ÉS TOT DE FERRO, LA ROSA ÉS D’UN JARDÍ,

EL DRAC NO MENJA POMES, LA PRINCESETA SÍ.

SI! SI! SI!

SANT JORDI ÉS TOT DE FERRO, LA ROSA ÉS D’UN JARDÍ.

SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL DRAC,

DOS VAN AL DARRERE, DOS VAN AL DAVANT. (BIS

EL DRAC TÉ MOLTA GANA, JA ÉS HORA DE DINAR,

S’EMPASSA TRES GALLINES AMB UN BON TROS DE PA.

PA! PA! PA! PA! PA!

EL DRAC TÉ MOLTA GANA, JA ÉS HORA DE DINAR.

SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL DRAC,

DOS VAN AL DARRERE, DOS VAN AL DAVANT. (BIS)

LA ROSA I LA PRINCESA SÓN MOLT BONES AMIGUES,

PERÒ MAI NO ES FAN PETONS PER POR DE LES ESPINES.

UI! UI! UI!

PER POR DE LES ESPINES.

SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL DRAC,

DOS VAN AL DARRERE, DOS VAN AL DAVANT. (BIS)

A banda de cantar la cançó també us proposem que balleu la cançó, a continuació teniu un vídeo en el qual us ensenyem uns passos i gestos que podeu fer mentre canteu la cançó.

Per ajudar-vos a cantar i ballar us deixem aquest enllaç de la cançó on surt la lletra a la pantalla:

Per últim, no tingueu vergonya a compartir el que heu fet a classe amb els vostres companys. Així que podeu enviar un vídeo o una fotografia en el qual esteu fent la coreografia amb la cançó al correu juandemiguelmestre@gmail.com o bé al meu telèfon.

Salut i molta molta música!

Salut i música!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>