Escoltem música de manera crítica! ([T]RAP) (6è)

Hola nens i nenes de 6è!

Tornem a ser dimarts a la tarda i continuarem amb el treball que vam començar a realitzar les darreres setmanes… tornem a escoltar molta i molta música però amb una mirada diferent.

Després de fer les vostres playlist, el mestre Aitor durant aquestes setmanes ha mirat  i analitzat les lletres de les cançons que vau escollir i aquesta és la tasca que us encomanem:

“Us heu de dividir en grups de 4 alumnes i heu de llegir les lletres de les cançons. Però no només les llegireu sinó que us centrareu en el contingut i missatge de la lletra. Per fer-ho agafeu dos llapis de colors, un de color verd , un de color vermell i un altre de color blau. Aleshores, poc a poc aneu llegint cada parágraf de la cançó i decidiu si el parágraf transmet un missatge positiu (VERD) , un missatge negatiu (VERMELL) bé, un missatge divertit (BLAU).

A continuació, trobareu les cançons que analitzarem avui:

Porta-Dragon Ball Rap

DaBaby-Rockstar

Una vegada heu acabat d’analitzar en grup ho posareu en comú davant de tota la classe per veure en quines coses coincidiu i en quines no els diferents grups.

Posteriorment, un cop acabat el debat acabarem la sessió omplint les graelles d’autoavaluació tant la grupal com la individual.

Salut i molta molta música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *