TERCER RECITA POESIES ALS INFANTS D’I4

Al llarg d’aquest primer trimestre de curs, per tal de treballar l’expressió oral, els nens i nenes de tercer han recitat, en petits grups, diversos poemes en català, castellà i anglès a l’alumnat d’I4. Cada setmana han pogut recitar-ne un de diferent.

Primer, es va començar amb la realització dels murals corresponents; després, es va passar a fer l’assaig dels poemes, pensant també de quins gestos els podiem acompanyar, quines preguntes podiem fer als petits un cop finalitzats, i quina vestimenta podiem portar; per últim, un cop recitat el poema, els nens i nenes explicaven la seva experiència a la resta de la classe.

De cara al segon trimestre seguirem recitant més poesies, encarant-les, però, a la temàtica del projecte d’escola d’aquest any, l’espai, per tal d’anar assajant, així, el teatre que es durà a terme a final de curs i que forma part del projecte Gaspart School.

Podeu veure un recull d’imatges aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *