SORTIDA AL COSMOCAIXA

Ahir, l’alumnat de tercer es va despertar ben d’hora per posar rumb a Barcelona i visitar, així, el Cosmocaixa. Ha estat una sortida molt enriquidora on tots els nens i nenes han après moltes coses interessants.

Primer, a l’arribar i després d’haver esmorzat envoltats de coloms i lloros, es va visitar el planetari, on, durant una hora, els nens i nenes es van poder endinsar dins l’espai i conèixer coses increïbles sobre les constel·lacions, les estrelles i els planetes.

Després, els dos tercers es van separar i cada classe va dur a terme una activitat diferent. L’alumnat de tercer A va conèixer diferents estratègies que utilitzen els éssers vius per adaptar-se al medi on viuen i sobreviure, com ara els colors, les ratlles, el camuflatge, el tipus de llavor…Els nens i nenes de tercer B, en canvi, van descobrir com es formen els colors, quins són els colors primaris i quins d’aquests es poden trobar a la Terra, relacionant-ho també amb els animals, les plantes, les festivitats, trets culturals…

A banda dels dos tallers, es va tenir l’oportunitat d’experimentar amb les diferents exposicions del Cosmocaixa, on es tractaven temes relacionats com, per exemple, amb el gel, les ones expansives, el vent, la sorra, l’electricitat…Per últim, també vam poder veure diverses espècies d’animals en el bosc inundat. Quins grans descobriments!

Finalment, vam dinar i vam tornar cap a casa. Podeu veure les fotografies en el següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *