Habitant el món

Ahir, dimarts 20 d’octubre, la classe de la Greta Thunberg (5è A), vam fer un taller que es deia Habitant el món.

El Ferran ens va explicar quin tipus de barraques (habitatges) hi ha al món. Després, amb parelles vam fer una maqueta d’una casa amb el què creiem que era imprescindible i utilitzant material de rebuig. I per acabar, vam formar un poble amb totes les maquetes. Va ser un matí ben entretingut!

Text escrit pels alumnes de 5è A.

El passat dimarts, 27 d’octubre, la classe de l’Alexander Fleming (5èC) també vam realitzar el taller. Les fotos les podeu veure clicant a la imatge.

El dilluns dia 9 de novembre la classe de Marie Curie (5èD) també vam realitzar el taller “Habitant el món” amb el Ferran.

La sessió va començar amb una presentació i explicació sobre les barraques de diferents indrets del món.

Seguidament vam fer parelles i cada parella va construir una barraca amb materials de rebuig que vam portar nosaltres i que ens va facilitar el Ferran.

Per acabar vam fer un poble amb totes les nostres barraques.

Vam passar un matí molt divertit!

Text escrit pels i les alumnes de 5èD