20N- Dia Universal de la Infància

Avui, 20 de novembre, es celebra el Dia Universal de la Infància.

Junt amb el Departament d’Infància de l’Ajuntament d’Igualada, hem participat de les activitats proposades per Unicef.

Cadascuna de les classe de Cicle Superior ha treballat un dels següents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS):

• Salut i benestar.
  • Aigua neta i sanejament.
  • Energies netes i sostenibles.
  • Producció i consum responsable.
  • Acció pel clima.
  • Vida submarina.
  • Conservar la biodiversitat terrestre.

Després de mirar uns vídeos i reflexionar sobre el nostre ODS, cada classe ha escrit el seu manifest. En un dels apartats del manifest, se li ha proposat a l’Ajuntament d’Igualada una sèrie d’actuacions per arribar a viure a l’any 2030 en un planeta Terra molt millor.

També hem escrit unes targetes “Tenim un missatge per a tu” fent més propostes a l’Ajuntament per millorar la nostra ciutat.

Els nostres Consellers, Eulàlia Sayavera i Amin Bensaid, faran arribar el Manifest de cada classe i totes les Targetes dels alumnes de Mitjans, 5è i 6è a l’Ajuntament de la nostra ciutat.

Per acabar, els Consellers de les diferents escoles d’Igualada han fet sentir la seva veu. En el següent enllaç els podeu escoltar.

Feliç dia de la Infànica, nens i nenes, nois i noies!