Diada de Sant Jordi 2023

Avui, i seguint amb les tradicions de cada any, a l’escola Garcia Fossas hem celebrat la Diada de Sant Jordi com a colofó d’una setmana plena d’activitats, on el lligam i fil conductor de la festivitat ha estat, evidentment, la lectura.

Els més petits han tingut el privilegi d’escoltar i fer volar la seva imaginació amb els contes explicats per alguns avis i àvies, convertint aquest esdeveniment en un acte ben càlid i entranyable.
També s’ha fet una assentada literària, on tots els alumnes han tingut l’oportunitat de compartir i llegir un conte amb els seus fillols i filloles.

Com a mostra d’afecte, s’han intercanviat un petit detall que ells mateixos han elaborant amb molt de sentiment i entusiasme.
Per últim, els alumnes han gaudit fent d’espectadors de l’obra de teatre “La història veritable mai explicada de Sant Jordi” a càrrec de la companyia Omeo-Omeo, formada per pares i mares del nostre centre.

A continuació, us deixem un recull de fotografies de les diferents activitats que hem dut a terme (feu clic a la imatge de l’article). Sovint, les imatges valen més que mil paraules.

Us desitgem una molt bona diada de Sant Jordi!