VIATGE AL PASSAT: “Projecte sobre l’Edat Antiga”

Al llarg de les darreres setmanes els i les alumnes de 5è han realitzat el Projecte “Les civilitzacions a l’Edat Antiga”. L’alumnat de 5èB, Hipatia d’Alexandria, el va dur a terme a inici de curs lligat amb el nom de la seva classe.

Aquest projecte s’ha basat en un treball de recerca, d’investigació, de síntesi, d’intercanvi d’informacions, de reflexió, etc.

S’ha realitzat a través de grups de treball cooperatiu: metodologia que afavoreix la relació entre alumnes, la col·laboració, la presa de decisions, el treball en equip, el compromís, l’ajuda… uns valors bàsics en la societat actual.

L’alumnat ha arribat a diferents conclusions i, entre elles, què ens queda en l’actualitat d’aquells avantpassats que van viure a la costa del Mediterrani ara fa més de 2000- 3500 anys: mesopotamis, ibers, celtes, fenicis, cartaginesos, egipcis, grecs i romans.

El projecte ha finalitzat amb la creació del Museu de l’Edat Antiga.