Sortida de primavera Cicle Superior

Per acabar el trimestre els i les alumnes de 5è i 6è de l’escola hem anat d’excursió a Can Macià.

El recorregut ha començat a l’escola, hem anat direcció a Can Roca i passant pel mig del bosc hem arribat a Òdena. Allí hem parat a esmorzar i, tot seguit, hem agafat el Camí de les Vinyes fins arribar al nostre destí.  A can Macià hem aprofitat per dinar i per passar una bona estona jugant fins l’hora de tornar a l’escola.

Durant el recorregut hem respectat els grups bombolla de les diferents classes i hem pogut gaudir de la natura i del bon dia que ens ha acompanyat.

Ha sigut una ruta intensa però ens ho hem passat d’allò més bé compartint moments de lleure amb els companys i companyes.

Hem acabat la ruta ben cansats però ara ens toca gaudir d’uns dies de vacances per recuperar forces.

Bones vacances!

Fotos 5è