Propostes didàctiques pels nostres alumnes

Sabem que les famílies ho esteu fent genial, no us pensàveu que éreu tan creatius ni imaginatius, oi? Quan tornem els nens ens explicarem com ha quedat la cuina després de fer aquestes galetes tan bones, els quadres que heu pintat, els balls que heu compartit i les trampes que heu fet amb els jocs de taula.

Els mestres de l’escola aconsellem que feu un horari i destineu unes estones a fer les següents tasques:

• Fer un diari: Explica el que fas i afegeix fotos, dibuixos, enganxa trossos de revista…
  • Inventar i representar una obra de teatre.
  • Anem a comprar: Fer una parada de venda perquè aprenguin el valor dels diners i treballin els euros.
  • Elaborar una maqueta amb material que tingueu a casa.
  • “Què hi veus des de la finestra de casa teva?: fes un dibuix del que veus de d’alguna finestra de casa i escriu una paraula, frase, sentiment, pensament…