Projecte llibres confinats. “Llegir i Compartir”.

? ?Projecte llibres confinats. ‘Llegir i Compartir’ ? ?

L’Escola i l’AFA hem tirat endavant un projecte molt bonic.

? ? ?En els propers dies cada infant podrà recollir a una de les llibreries que l’indicarem un llibre, amb un títol personalitzat per apropar la lectura als nens i nenes i seguir reforçant el lligam amb l’escola en aquests dies de confinament.

? ? Un llibre que podran gaudir a casa?, amb germans i família, i, un cop represa l’activitat escolar, podran explicar i compartir-lo amb els companys i depositar-lo a la biblioteca escolar. ?

470 somnis ?
470 aventures ⛰️
470 viatges ?
470 amics ❤
470 títols adquirits al comerç local, un per cada infant de l’escola. ? ? ?

Des de l’Escola i l’AFA , amb aquesta acció, també volem donar suport als establiments locals, a les llibreries del nostre entorn, que tant estan patint aquesta crisi. Perquè volem llibreries obertes, perquè volem una ciutat rica i plena d’oportunitats per a tothom, volem la cultura a l’abast de tots i totes, volem continuar gaudint de les seves propostes i activitats, volem somiar fort.

El Projecte Llibres Confinats “Llegir i compartir” ha rebut el reconeixement “Som Biblioteca activa. Una solució per a cada problema” del Departament d’Educació en el marc del Programa PuntEdu de Biblioteques Escolars. Aquest programa reconeix iniciatives que s’impulsen per pal·liar els efectes de la COVID19 sobre les fractures social i digital.

#biblioactivacovid #puntedu

? ?? ?
“Cada llibre té un secret
disfressat de blanc i negre;
tot allò que et diu a tu
un altre no ho pot entendre;
sent el tacte dels teus dits
i creu que l’acaricies
i que el batec del teu pols
vol dir que, llegint, l’estimes.

Tot allò que et donarà,
que no ocupa lloc, ni pesa,
t’abrigarà contra el fred
d’ignorància i de tristesa.

Amb els llibres per amics
no et faltarà companyia.
Cada pàgina pot ser
un estel que et fa de guia.

“EL LLIBRE” Joana Raspall
? ?? ?