Festes nadalenques a l’escola

Aquest final de trimestre hem celebrat unes quantes tradicions de les festes de Nadal.

Els i les alumnes de tota l’escola han gaudit moltíssim de:

• Teatre Omeo Omeo: els pares que formen part del grup de teatre ens han fet pixar de riure! Gràcies!
  • La visita de l’Esmolet i l’Esmoleta: petits i mitjans han pogut bellugar tot el cos amb la seva xerinola!
  • L’arribada del patge Abdul: els padrins amb els seus fillols han pogut donar-li les seves cartes.
  • Concert de Nadal: durant dos dies hem pogut escoltar a tots els infants cantant amb les seves millors veus.
  • Hem fet cagar el Tió dolç com cada any! Petits i mitjans ho han gaudit (i menjat!).
  • Amic i amiga invisible: qui serà? Avui, el grup de grans, ho hem descobert! Sorpreses molt esperades dels nostres companys i companyes!

Gràcies famílies per col·laborar decorant l’arbre dels desitjos! Ha quedat preciós!

Esperem que gaudiu molt d’aquestes festes!!