DIJOUS LLARDER: ruta de 3r

El Dijous Llarder es tradicional fer sortida, caminar, jugar, embrutar-nos…Les nenes i nens de tercer, aquest any no ens hem mogut d’ Igualada…però hem fet uns quants km.

…només sortir de l’ escola vam enfilar pel carrer del Dr. Fleming i vam continuar per la llarga avinguda del Dr. Pasteur, tots dos reconeguts científics que vam fer descobriments i vacunes per combatre microbis (tema que estem estudiant en aquest moment). Vam empalmar amb la Via Verda, vam seguir pel barri de Fàtima, creuant el pont nou fins arribar a Sant Jaume Ses Oliveres passant per l’Universitat i  recordant el què ja havíem aprés quan treballavem el projecte Igualada.

A Sant Jaume Ses Oliveres vam esmorzar, jugar i vam fer un taller sobre l’ermita i la seva construcció romànica. Després vam anar al Parc Puig Cornet on ens vam trobar amb els companys de primer i segon i després d’un bon dinar no vam parar de jugar, fer cabanyes…vam tornar pel Parc de Vallbona donant volta fins arribar a l’escola.

Hem caminat, hem aprés , hem jugat i sobretot ens ho hem passat molt bé.

.