Alumnes delegats i delegades

Dins les aules del Ferran Sunyer  hi ha diferents rols que s’assignen als  alumnes de cada grup. La finalitat d’aquests rols rotatius és fomentar la responsabilitat i autonomia dels alumnes a més de donar la oportunitat de participar en les tasques col·lectives d’una manera més intensa.

ROLS D’AULA: delegats d’aula, delegats ambientals, secretari/a, repartidor de material, missatger entre altres…

Un cop cada trimestre, els delegats i delegades de les classes d’Educació Primària es reuneixen amb el director de l’escola  una Gran Assemblea, per transmetre’l les propostes, idees, queixes, solucions, etc. que s’han plantejat a les diferents classes a les seves assemblees.

Des de l’escola es reben totes aquestes aportacions i es donen explicacions o, en la mida del que sigui possible, s’intenten solucionar. Sempre hi ha un alumne dels grups de grans encarregat (o encarregada) de fer l’acta de la reunió que després s’explica a totes les classes.

D’aquesta manera tot l’alumnat de l’escola s’involucra i participa en la gestió de l’escola, cercant, entre tots i totes, tenir una escola sempre millor.