DISSABTE AMB FAMÍLIES 29/02/2020

Aquest any a l’escola ens hem engrescat a buidar les classes de mobles massa vells, i hem fet alguns canvis importants! Però per poder acabar aquesta feina necessitem el vostre ajut.
Al Consell Escolar vam parlar-ne i va sorgir la següent proposta:
Aquest curs, farem el Dissabte amb famílies a l’interior de l’escola.
Serà el dia 29 de febrer de 10:00h a 14:00h

Ja us enviarem les tasques concretes per a què us pugueu apuntar a allò que preferiu. També necessitarem eines!
Us avancem que podrem pintar parets, baixar mobles al pàrquing, polir taules de fusta i envernissar-les, muntar l’espai de Joc Simbòlic, endreçar el pati interior i pintar-lo, plantar, muntar l’espai de reciclatge (ahir vam començar la Marató Energètica a l’escola!).. Fins on arribem!
Si us hi animeu, ompliu el formulari que trobareu a continuació i reserveu-vos aquest dia!
Una abraçada,
Equip de l’escola