Equipaments

L’escola està en procés de remodelació, amb la col·laboració de l’Ajuntament i del Departament d’Ensenyament. Les seves característiques principals són els espais amplis i lluminosos.

EQUIPAMENTS

• Biblioteca àmplia i condicionada recentment. Es fa servir en horari lectiu i s’hi fomenta el gust per la lectura. També és l’espai de migdiada pels alumnes de P3 i P4.
  • Gimnàs ampli per activitats d’Educació Física i Psicomotricitat de Primària, i per activitats extraescolars fora de l’horari lectiu. També fa les funcions puntuals de teatre o auditori.
  • Zona del pati: dues pistes esportives per a l’esbarjo i activitats en horari lectiu. Estem en procés de convertir una de les pistes en una zona verda, dins del projecte de renovació del pati, en conveni amb l’Ajuntament de l’Hospitalet.
  • Pati d’Infantil, independent per a l’ús dels alumnes més petits tant en horari lectiu com a l’estona de menjador.  També està previst dotar-lo de major nombre de plantes i arbustos, dins del projecte esmentat.
  • Aula TAC, on tenim molt bona part dels ordinadors de l’escola. A les aules hi ha tablets, pissarres digitals i material de robòtica.

De robòtica estem fent: Beebots , Scratch i Makey Makey. El valor afegit d’aquesta activitat és que compta amb la iniciativa i suport de les famílies de l’AFA, que ens han anat engrescant  i formant. També comptem amb el suport de l’Ajuntament de l’Hospitalet amb el Projecte Tàndem i l’empresa Nubòtica de l’Hospitalet.

Espais:

• Espai polivalent: sala de psicomotricitat per Infantil, sala de teatre i d’expressió corporal. Espai creat recentment..
  • Espai de Música, amb el terra condicionat per anar descalç i amb equip de música per fer  audicions i amb instruments.
  • Espai de joc simbòlic amb la botiga, la perruqueria, la sala del metge… Especialment destinat a l’alumnat d’Infantil i CI, però obert a tot l’alumnat de l’escola.
  • Espai artístic i laboratori, amb aigua corrent i mobiliari adequat per a activitats plàstiques i d’experimentació científica
  • Petites aules a cada cicle destinades a ser espais polivalents que afavoreixen diferents agrupaments:  racons, Grups Interactius…
  • Espais de la calma (amb catifes, joguines i contes) a disposició de tot l’alumnat, els qual són utilitzats de manera lliure i espontània.

Estem fent una renovació escalonada del mobiliari, de les aules i els passadissos per afavorir una bona distribució dels espais. Volem afavorir l’autonomia  i el moviment lliure de l’alumnat. També anem incrementant any rere any el material manipulatiu per tal que les activitats esdevinguin encara més significatives per als nens i les nenes.

Menjador:

• Comptem amb un menjador i cuina pròpia al centre.
  • Vetllem per a què les activitats de lleure en aquesta estona siguin afins amb la nostra línia d’escola.