COMENCEM EL VIATGE A BORD DE L’APILO XII

L’escola Busquets i Punset comença aquesta setmana la seva participació en la campanya Apilo XII de recollida de piles i sensibilització mediambiental.

Es tracta d’un programa de l’Agència Catalana de Residus que consta d’un seguit de tallers i activitats a les aules i en el qual les escoles inscrites prenem part d’un concurs en què guanya el centre que reculli més quilos de piles i bateries.

En aquest sentit, estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines.. Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que quan estan esgotades poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

Des d’aquesta setmana i fins el 30 d’abril, l’escola us convida a construir els petits contenidors que us arribaran a casa amb l’alumnat i convertir-vos en agents Apilo.

Necessitem que us encarregueu de localitzar, recollir i portar totes les piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament. A l’entrada de l’escola trobareu un contenidor on podreu abocar tot allò que aneu acumulant.

Sou una part fonamental d’aquesta Missió, pot semblar fàcil però us espera una tasca plena d’aventures.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!