CANTÀNIA 2024: EL NAUFRAGI

Hola famílies,

L’alumnat de 5è ha participat durant tot el curs de l’activitat de Cantània que organitza L’Auditori de Barcelona.

Aquest dimarts 21 de maig va arribar el dia del concert final. Juntament amb d’altres escoles, uns 800 alumnes en total, van interpretar totes les cançons composades pel Marc Timon i amb lletra de Jair Dominguez.

Una història sobre el naufragi d’uns alumnes en viatge de final de curs en vaixell. Arriben a una illa i allí s’hauran d’organitzar per sobreviure. En Biel i la Martina, els protagonistes, tenen idees ben diferents de com afrontar la vida a l’illa i la història esdevé una reflexió sobre la sostenibilitat del nostre planeta a través dels ulls dels protagonistes.

Les cançons i la música t’atrapen des del primer moment i et fan viure el naufragi des de dintre. La música va des de la més clàssica i contemporànea passant pel reggaeton, la salsa, el pop fins als musicals i el cinema d’aventures.

Hem gaudit molt aprenent les cançons i les coreografies. Hem preparat tots els materials que necessitavem pel concert i ha estat una experiència genial que hem pogut compartir amb totes les famílies.

Moltes felicitats!!!!!

Podeu veure algunes fotografies AQUÍ