LA CLIKA

Hola famílies,

Aquest dijous 23 de maig, tot l’alumnat de 2n ha participat en el concert de La Clika al Teatre Joventut. Uns 200 alumnes de diferents escoles acompanyats per les seves famílies

La Clika és una colla d’amics i amigues que comparteixen aventures, jocs, rialles, aprenentatges, il·lusions i molta Música. L’Aran, la Lola, en Massin, l’Aissatou, la Mel, la Reel, la Shui, en Tomàs, en Roc i la seva gossa la Neu ens han ensenyat les seves cançons i els seus balls. Aquestes ens fan reflexionar sobre diferents valors i ens mostren el missatge significatiu de cada una.

L’alumnat de 2n ha gaudit amb l’aprenentatge de totes les cançons i amb el magnífic concert que van fer.

Moltes felicitats per aquesta fantàstica experiència.

Us deixem AQUÍ algunes imatges.