Xocolatada Solidària 2022

El passat divendres dia 25 de febrer vam celebrar  la xocolatada solidària en motiu del dia Internacional del Càncer Infantil amb la col·laboració de l’AFA de l’escola, l’Ajuntament i les dones de l’Associació de la lliga contra el càncer que ens van preparar la xocolata cuita per berenar.

Els nens i nenes de la llar d’infants l’Auberge i el centre de iaios i iaies del SAIAR del nostre poble també van col·laborar i se’ls va portar la seva xocolata als respectius centres.

Aquest any, a diferència de l’any passat, les famílies van poder entrar al pati de l’escola per poder-hi col·laborar i  menjar la seva xocolata.

Agraïm la col·laboració de tothom i fins l’any que ve!