Visita de Jordi Folck

Avui ens ha visitat l’escriptor Jordi Folck  per explicar-nos al voltant del seu llibre  Ningú és un Zombi.

Durant la visita els alumnes han gaudit de la  exposició que l’escriptor ens ha presentat i li han preparat una tanda de preguntes sobre la seva vida literària que molt amablement en Jordi els ha contestat.

Ha estat una visita genial i li estem molt agraïts!!

Podeu veure l’article del blog “Institució de les lletres catalanes”

El sud també existeix, per Jordi Folck