Recomanacions literàries

L’alumnat de cicle superior, aprofitant que aquest Sant Jordi ha estat diferent a d’altres anys i que encara estem confinats a casa, ha decidit fer les seves recomanacions literàries  utilitzant,  en aquesta ocasió,  la nostra eina preferida que és Genially i adjuntant una nota de veu per explicar per què hauríeu de llegir el llibre que us presentin. Ja sabeu que aquests darrers anys hem fet diverses recomanacions literàries que enregistràvem en video a l’escola i amb el croma de fons. Enguany, donades les circumstàncies actuals, això no podrà ser i ens hem “reinventat”.

Llavors, he creat un Genially on recollirem totes les propostes dels xiquets i xiquetes de 6è i 5è i on, per començar, s’explica mitjançant un tutorial com hem de fer aquesta tasca i es dóna un exemple final com a referent. Aquesta tasca l’anirem fent durant el 3r trimestre i a mesura que arribin les propostes dels nens, s’aniran incorporant al document. De moment, encara no han passat 24 hores i ja n’ha arribat una de recomanació. La cosa “pinta” molt bé. Aprofiteu el confinament per desenvolupar l’hàbit lector. Llegir ens fa lliures.

Aquí teniu el Genially de les recomanacions literàries de cicle superior. Gaudiu de la lectura i feu cas als alumnes. Llegiu!