VISITEM L’HORT DEL PADRÍ COSTA

L’alumnat d’educació infantil i cicle inicial hem visitat l’hort del padrí Costa, molt lligat a l’hort de l’escola perquè és el padrí de la Mia i l’Arlet, i ajuda al mestre Eusebi amb el nostre hort escolar. Tot un èxit!

Només arribar a l’escola, ens hem preparat amb l’armilla reflectant i hem anat fent camí, seguint les instruccions de la Mia.

Un cop hem arribat a l’hort, el padrí Costa ens ha fet un recorregut i ens ha anat explicant coses molt interessants. Hem vist arbres fruiters, verdures en creixement o preparades per collir, floretes, plantes aromàtiques….

I cap a casa hem marxat carregats…. llorer per cuinar a casa!!!

Moltes gràcies padrí Costa i família!!! Ens agrada molt visitar el vostre hort