VISITA JUGADORES AEM

Avui 11 de març, els alumnes de primària de la nostra escola, hem rebut la visita de tres jugadores de futbol femení de l’AEM, que actualment juguen a la 1ª Divisió B Femenina.

Ens han explicat el funcionament i instal·lacions del club AEM, les seves trajectòries en aquest esport, el seu esforç i compromís que comporta arribar a jugar en una categoria professional i els valors que, dia a dia, transmeten tant dins com fora del terreny de joc.

Hem passat un matí interessant i divertit!!

Volem agraïr al Club AEM la facilitat donada per poder conèixer de prop aquest esport femení i el compartir amb elles les seves experiències i valors.