TREBALL DEL LLENGUATGE COMPUTACIONAL

Com ja sabeu, el curs passat vam iniciar el treball de Robòtica i aquest curs el continuem, amb algunes novetats al Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Les primeres sessions del curs les hem dedicat al Llenguatge Computacional. Ja en sabem força, el curs passat en vam aprendre molt. És per aquest motiu que hem incorporat un joc nou, de més dificultat per l’alumnat de Cicle Mitjà: Robot Turtles.

Ofereix la possibilitat de crear diferents nivells de dificultat. Ens ha agradat molt!!!

Per l’alumnat de Cicle Superior, hem continuat treballant amb l’Scotie Go! Ara que coneixem la dinàmica del joc, hem avançat molt en els diferents nivells, introduint cada cop variables més complexes… Deu n’hi do, com avancem! Treballar en equip ens ha anat molt bé per resoldre els reptes que ens planteja el joc.

Ara toca “jugar amb els robots”!