SUPORT VITAL BÀSIC A L’ESCOLA

La ZER, des de fa uns cursos, participa en el Projecte SUPORT VITAL BÀSIC. Aquest consisteix en donar eines a l’alumnat perquè sigui capaç d’actuar davant una situació d’emergència o davant d’un accident, cada edat en la mesura de les seves possibilitats.
Com cada curs, la Paquita, que és la corrdinadora del Projecte, recorda a cada classe les actuacions que s’han de dur a terme.
Ja des de ben petits, els alumnes aprenen a identificar una situació d’emergència i a demanar ajut. Alguns, fins i tot, coneixen el número d’emergències 112.
A les aules de Cicle Mitjà i Cicle Superior, anem una mica més enllà i aprenem les maniobres més bàsiques de ressucitació.