SORTIDA A LLEIDA

El passat divendres 18 de març vam anar d’excursió a Lleida.

Durant el matí vam fer, per grups, diferents activitats dirigides al parc de La Mitjana. Vam gaudir de la natura, vam aprendre sobre fauna i flora! Un martí molt divertit i productiu!!

Després vam dinar a la zona de picnic i vam jugar una estona al parc.

Un cop vam dinar, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior vam marxar caminant fins al turó de Gardeny, per fer la visita al castell dels Templers.

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam pujar a l’autocar i vam anar a la Ludoteca de Gardeny, on vam passar una estona molt divertida!! Hi havia molts jocs i joguines!!

A l’acabar les activitats, l’autocar ens va recollir a tots i totes i vam tornar cap als Alamús!!!

La sortida va ser un èxit i vam disfrutar molt!!!