SANT JORDI 2022

Recuperem la festa de Sant Jordi amb moltes ganes!!!

Al matí, l ‘alumnat de cicle superior ha muntat la paradeta de venda de llibres al davant de l’Ajuntament. A més, han muntat una parada solidària per recollir diners per l’AFANOC, on tothom podia comprar marxandatge de l’associació i els punts de llibre solidaris que es van fer la setmana de la Salut.

Per la tarda, hem compartit una bona estona amb les famílies. Entre tots i totes, hem representat el conte “El muro”, treballant en equip, destacant que tothom és important per construir el futur.

Ens ha encantat tornar a compartir una festa escolar amb les famílies i volem agraïr l’assistència a tots els pares, mares, avis, àvies i altres familiars que ens vau acompanyar.