RECOLLIDA SOLIDÀRIA D’ALIMENTS NADALENCS

Un any més la nostra escola participa en la recollida solidària d’aliments nadalencs, en col·laboració amb la Fundació Arrels-Sant Ignasi de Loiola, de Lleida i a favor de l’ajut a les persones sense sostre.

Us recordem que aquesta campanya està coordinada per l’alumnat de l’aula de Cicle Superior, que s’han organitzat per repartir els cartells i anar recollint els aliments cada dia per les diferents aules. També han estat els encarregats de pesar i encapsar tots els aliments per tal que puguin ser degudament recollits en els propers dies.

Durant tota la campanya heu rebut a través del Telegram com ha anat creixent la col·lecta. Heu pogut veure com aquesta taula creixia dia a dia.

Fer el pesatge dels aliments ha estat tot un descobriment pels de cinquè, cada curs ho és. Cal sumar només el PES NET de l’aliment, així com fer la conversió de grams a quilos. Després s’han de recollir les dades en una gràfica de barres. Tot un treball matemàtic!!!

Teníem l’objectiu de superar els 124Kg d’aliments del curs passat…

OBJECTIU ACONSEGUIT!!!!

Una tasca tant ben feta, des de la il·lusió i l’entusiasme, bé es mereix un reconeixement. Per aquest motiu l’alumnat de Cicle Superior aquest curs ha obtingut la insígnia de l’ODS 1: Fi de la pobresa. Enhorabona!!!!

Que aquests 127 kilos de solidaritat es converteixin en bons desitjos i sort pel nou any. Moltes gràcies per la vostra participació.

Bon Nadal i Feliç any nou!!!!

1. Montserrat Costafreda Quesada

Enhorabona cracks! Tan de bo el vostre exemple serveixi d’inspiració perquè els que més tenen comparteixin amb els que menys tenen

2. Anna

Gràcies per la feina que feu!!!
    Hi haurà moltes persones necessitades que estaran felices de rebre aquests aliments. I això, en part, és gràcies a vosaltres!