PARTICIPEM ALS PREMIS ATRAPALLIBRES

Dins dels reptes que ens plategem a la nostres biblioteques d’aula, està la participació als PREMIS ATRAPALLIBRES a les aules de Cicle Mitjà i de Cicle Superior.

El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT) convoca aquest certamen amb el propòsit d’estimular en els infants i joves d’arreu de Catalunya la lectura d’imaginació. A tal efecte, una comissió d’experts en literatura per a infants i joves ha seleccionat tres llibres en català per a diverses categories d’edat amb l’objectiu que l’alumnat, després de realitzar-ne la lectura, exerceixi com a jurat. Els nens i nenes participants han de fer de “crítics literaris” i han d’emetre unes puntuacions a partir de les quals es resoldrà l’obra guanyadora d’aquesta 19a edició.

La classe de Cicle Mitjà, participarà en la categoria de 9 anys i la Classe de Cicle Superior en la de 11-12 anys.

Les obres seleccionades per aquest curs són les següents:

CATEGORIA 9-10 ANYS (CM)

CATEGORIA 11-12 ANYS (CS)

Ep! Si heu de fer un regal, un d’aquets llibres pot ser una bona opció. Tal com els ho expliquem, si  han estat seleccionats per a un premi, segur que són bons!😜 (pregunteu abans, no sigui que ja l’hagin llegit a classe).

A mesura que  vagin realitzant les lectures, l’alumnat escriurà al nostre web les seves opinions personals, en el cas de CM, o les crítiques literàries, en el cas del Cicle Superior. Aviat us penjarem les ressenyes i podreu consultar les seves aportacions al menú “ATRAPALLIBRES” del nostre web, que s’anirà actualitzant al llarg del curs.

Esperem que l’activitat us resulti interessant i que animeu els nens i nenes a endinsar-se en aquesta aventura.