Dins dels reptes que ens plategem a la nostres biblioteques d’aula, està la participació als PREMIS ATRAPALLIBRES a les aules de Cicle Mitjà i de Cicle Superior.
El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT) convoca aquest certamen amb el propòsit d’estimular en els infants i joves d’arreu de Catalunya la lectura d’imaginació. A tal efecte, una comissió d’experts en literatura per a infants i joves ha seleccionat tres llibres en català per a diverses categories d’edat amb l’objectiu que l’alumnat, després de realitzar-ne la lectura, exerceixi com a jurat. Els nens i nenes participants han de fer de “crítics literaris” i han d’emetre unes puntuacions a partir de les quals es resoldrà l’obra guanyadora d’aquesta 20a edició.
La classe de Cicle Mitjà, participarà en la categoria de 10 anys i la Classe de Cicle Superior en la de 11 anys.
Les obres seleccionades per aquest curs són les següents:
CATEGORIA 10 ANYS (CM)

CATEGORIA 11 ANYS (CS)
Ep! Si heu de fer un regal, un d’aquets llibres pot ser una bona opció. Tal com els ho expliquem, si han estat seleccionats per a un premi, segur que són bons!😜 (pregunteu abans, no sigui que ja l’hagin llegit a classe).
A mesura que vagin realitzant les lectures, l’alumnat escriurà al nostre web les seves opinions personals que publicaran als comentaris del nostre web. Aviat us penjarem les ressenyes i podreu consultar les seves aportacions al menú “ATRAPALLIBRES”, que s’anirà actualitzant al llarg del curs.
Esperem que l’activitat us resulti interessant i que animeu els nens i nenes a endinsar-se en aquesta aventura.






Poder llegir aquestes obres literàries juvenils ja és tot un premi, ara toca gaudir-les.
I quin bé de déu a cicle superior!
Gran repte!! Estarem atentes a l’opinió de tots aquets grans lectors.
Ja amb ganes de llegir les opinions i crítiques literàries 😊