OBJECTIU ACONSEGUIT!!!

Ja fa uns quants cursos que participem en la RECOLLIDA SOLIDÀRIA D’ALIMENTS NADALENCS. En aquesta campanya no només hi participa l’alumnat de l’Escola, sinó que també s’hi afegeix tothom del poble qui vulgui.

Des de la classe de Cicle Superior ens encarreguem d’emmagatzemar i fer el recompte dels kilos recollits. Amb aquestes dades construim una gràfica i comparem resultats amb els cursos anteriors, ens serveix per treballar l’estadística de forma vivencial i significativa.

Vam observar que els darrers anys havía hagut una davallada en els kilos recollits i vam pensar que fent una major difussió podríem augmentar-los.

Ens vam posar un objectiu: superar els 100 kilos de solidaritat.

Vam pensar que utilitzant el telegram de l’Escola, podríem animar  a la participació i vam realitzar un recull fofogràfic de la recollida que us vam anar enviant. Recordeu?

Doncs, fet el recompte, us ensenyem la gràfica d’aquest curs…

123 KILOS DE SOLIDARITAT!!!!

Estem molt contents dels resultats obtinguts i molt satisfets d’haver participat tant directament en una campanya solidària.

Moltes gràcies, famílies, per la vostra participació.