L’ESCOLA ARRELS ALS PREMIS LLEIDA TALENT EMPRENEDOR

Com alguns recordareu, el curs passat a l’aula de Cicle Superior vam desenvolupar el nostre projecte interdisciplinari FUTURS EMPRENEDORS RURALS.

Per aquells que no conegueu el projecte us convidem a llegir els articles que tenim penjats al web, doncs és un projecte que ha obtingut una MENCIÓ ESPECIAL en els PREMIS LLEIDA TALENT EMPRENEDOR que atorga l’Ajuntament de Lleida, amb el suport de la Diputació i el Departament d’Ensenyament.

Si voleu saber més sobre aquest premi, consulteu l’enllaç que us posem a continuació:

L’alumnat que va participar-hi, juntament amb la direcció de l’escola, la tutora i alguns familiars, ens hem desplaçat fins al Palau de Congressos de Lleida, situat a l’edifici de La Llotja, per tal de rebre aquest reconeixement.

Durant la cerimònia s’ha projectat un vídeo on aquests petits empresaris han explicat, a grans trets, el seu projecte.

S’ha valorat la qualitat educativa del nostre projecte i el treball a favor del desenvolupament econòmic i social de les zones rurals.

Estem molt contents de l’experiència i molt orgullosos del treball que hem realitzat. Moltes gràcies, famílies, per acompanyar-nos i recolzar-nos al llarg de tot el procés.

1. Montserrat Costafreda Quesada

Una experiència que tots recordarem amb emoció! 🏆Com s’ha dit a la cerimònia, el que s’aprèn de petit no s’oblida 🤗 Agraïts d’haver arribat tan lluny amb projectes tan ben inspirats i guiats 👏

2. Eva

Un gran reconeixement per tots els alumnes que hi heu participat i per la tutora que us acompanya.
    Gran equip.
    A seguir sumant experiències tant positives com aquesta!!
    Moltes felicitats a tots!!!

3. Magda

Moltíssimes felicitats equipàs! Ben satisfets podeu estar de l’esforç de tots plegats de ser creatius i constants pensant en el poble. Gaudiu del premi!