ENS ACOMIADEM!!!

Malgrat les circumstàncies d’aquest curs, l’alumnat de 6è ha volgut fer el seu particular comiat.

Des del confinament han estat treballant per fer-vos arribar les experiències i emocions que han viscut a l’Escola, amb la il.lusió de poder compartir, d’alguna manera, aquest moment tant especial per a ell i elles. Les circumstàncies també han fet que no tothom hagi pogut participar de la mateixa manera, però d’alguna forma hi han volgut estar tots representats.

Enviem una abraçada molt forta a la Carla, el Francesc, la Martina i la Queralt i els desitgem que aquesta nova aventura que comencen sigui tant bonica i emocionant com la que deixen enrera.

VIDEO MARTINA

VIDEO QUERALT

VIDEO CARLA

Molta sort, colla!!

1. Marta Bellmunt

Ha estat un any diferent i de ben segur que ens en recordarem. Una abraçada molt gran a tots i especialment a tots els que marxeu! Que us vagi molt bé el nou camí que empreneu, i gràcies pels vídeos de comiat. Una abraçada ben forta.

2. Carme

Els millors desitjos per a la Martina, el Francesc, la Queralt i la Carla; ha arribat el moment d’encetar un nou camí ple de moments que val la pena de viure. Que tingueu un meravellós viatge!

A la nostra escola ARRELS guardem molts records vostres, de vivències irrepetibles que sempre hi seran.
    Deixarem d’alguna manera la porta entreoberta, per si un dia voleu entrar, per si decidiu passejar de nou els espais, o retrobar alguns objectes, i reviure entre rialles algun dels bons moments que vàrem contruir plegats.

3. Família de la Savina i l'Olivier

Hola colla de 6è! Nosaltres també us trobarem a faltar, sobretot la resta de nenes i nens que es queden a l’escola, moltíssimes gràcies per cuidar-los tan bé!
    Heu treballat de valent per arribar ben preparades a l’institut, us anirà de fàbula, segur!
    Petons enormes al Francesc, la Carla, la Martina i la Queralt! ????