EL BIBLIOBÚS ENS OFEREIX UNA ANIMACIÓ LECTORA

El passat dilluns, 23 de setembre, el Bibliobús ens va oferir una activitat d’animació lectora per a tot l’alumnat de l’Escola. També ens van recordar que disposem d’un servei de préstec de lectures per a totes les edats, del que podem gaudir els dilluns, a partir de les 15.30h quinzenalment.

La Sandra Rossi ens va fer passar una molt bona estona amb dos històries que van fer volar la nostra imaginació i que van arrencar somriues a petits i grans.

Volem donar les gràcies als organitzadors d’aquesta activitat, que entenen, com nosaltres, que els diferents agents del nostre entorn també ens ofereixen situacions d’aprenentatge. Eduquem en xarxa!

1. Montserrat

Sí que ho devia fer bé la Sandra sí! A la nit vam disfrutar a casa de la particular interpretació que van fer dels contes les nostres filles… Enhorabona per la iniciativa ?