COMENCEM L’HORT ESCOLAR 22/23

Un altre setembre… un nou curs per endavant i el nostre hort escolar està fet un petit desastre! 😝

Però abans de començar a fer feina, us volem presentar a la senyoreta Clara, la nova encarregada de l’hort. Ella ens explicarà cada setmana les tasques que hem d’anar fent i amb ella utilitzarem allò que hem après a les classes per superar els reptes de fer créixer i tenir cura dels diferents cultius. Ep!!! I continuem comptant amb l’assessorament de l’Antoni Costafreda!!!

Per començar, toca remoure la terra, que està seca i endurida. Som els més grans de l’escola els encarregats d’agafar les aixades, arrencar les males herbes i llaurar els palots per tal que quedin preparats per començar a plantar e nostre hort de tardor.

Per donar una mica d’alegria, davant de tanta sequera, comencem plantant algunes flors de temporada. La Clara i la Laura ens diuen el nom de les flors (alguns molt difícils: pensaments, crisantems i ciclàmens… 😅). Ens fixem en les etiquetes que porten els testos i veiem les necessitats de llum i rec de cada flor. Hem après que no les podem barrejar en la mateixa jardinera, perquè tenen característiques diferents; el que seria bo per una planta, podria ser perjudicial per l’altra.

Les posarem als replans de les finestres per tal que ens donin la benvinguda cada matí!

1. Magda

Amb aquest equipàs que formeu alumnes, mestres i famílies està assegurada una bona collita! Amb l’ajuda de la climatologia, és clar… Felicitats gent hortolana!