CIRCUITS ELÈCTRICS 2023

Aquest segon trimestre, al Cicle Superior hem treballat el tema de l’Energia. Cada cop que fem aquest tema proposem a alumnes i famílies que facin, de forma voluntària, un treball conjunt: elaborar un circuit elèctric.

El cert és que any rere any les famílies us esforceu més i ens arriben propostes molt interessants que ens permeten aprendre sobre el funcionament del corrent elèctric d’una forma molt visual i divertida. L’objectiu no és tansols l’aprenentatge de l’alumnat sinó donar-vos l’oportunitat de compartir una activitat formativa amb els vostres fills/es, dins el marc del nostre projecte Eduquem en xarxa.

Aquestes fantàstiques propostes cal explicar-les i ensenyar-les als nostres companys d’escola, doncs quan som capaços d’explicar el funcionament de quelcom, demostrem que és una aprenentatge assolit.

Així doncs, convidem a la resta de classes a visitar la nostra petita exposició i a escoltar les nostres explicacions.

Aquests són els nostres circuits elèctrics:

La Kassandra i l’Oriol ens fan de presentadors i ens van guiant al llarg de l’exposició:

Comencem pel circuit de la Joana, que és bàsic. Ens va genial per explicar com funciona el corrent elèctric i quins són els diferents components d’un circuit, perquè en tota la resta aquests queden amagats per la decoració.

Totes les aules de l’escola van passant per la nostra exposició i escolten atentament les nostres explicacions.

Ens ha agradat molt fer aquesta activitat. Esperem que vosaltres també la trobeu interessant i que, quan arribeu al Cicle Superior, us animeu a participar-hi!