BOOKTUBERS PER SANT JORDI

A l’aula de Cicle Superior aquest curs hem investigat sobre els booktubers. Hem descobert que són persones que es dediquen a penjar a la xarxa videoressenyes i recomanacions de llibres.

Ens hem proposat convertir-nos en els vostres booktubers particulars i recomanar-vos els llibres que més ens han agradat per tal de donar-vos bones idees per regalar aquest Sant Jordi.

Durant aquesta setmana us farem arribar els nostres vídeos. Esperem que us agradin!!!!

Aquí us deixem les quatre primeres propostes:

CAPGIRAT

CRÓNICAS DE LA TORRE

CONTES DE BONA NIT PER A NOIES REBELS

ASTÈRIX, EL GAL

1. Escola Creu del Batlle

Hola a tots i totes!
    Som els nens i nenes de l’escola Creu del Batlle, i avui hem vist els vostres vídeos fent de Booktubers.
    Ens ha agradat molt la vostra idea i ho heu fet super bé. Ens heu engrescat a fer-ho, així que segurament, més endavant ho podreu veure al nostre bloc.
    Gràcies per les recomanacions què heu fet 😀