UNA EXPERIÈNCIA D’INTERCANVI EN ANGLÈS…

A les aules de la ZER, al llarg del present curs, hem encetat una sèrie d’experiències d’intercanvi educatiu entre escoles utilitzant la llengua anglesa com a vehicle de comunicació. Les aules de Cicle Mitjà i Superior de les nostres escoles ho han fet en el marc de la plataforma eTWINNING (Projecte Erasmus +), que posa en contacte centres de països europeus.

Per això que els més menuts de la ZER no hem volgut deixar passar l’oportunitat de fer una petita experiència d’intercanvi en anglès, en el nostre cas, entre les aules de les nostres quatre escoles.

A la nostra classe ens va tocar intercanviar amb l’aula de petits de l’escola Creu del Batlle, que té alumnat d’Infantil i de Cicle Inicial, i hem pensat que seria interessant compartir amb ells i elles un material d’EDUCACIÓ EMOCIONAL que la senyo ha inventat per a la nostra classe. És aquest:

Si us hi fixeu bé, veureu que aquest joc compta amb una col·lecció de fotos on es veuen cares de persones que EXPRESSEN algunes emocions: alegria, tristor, calma, por, amor, ràbia. També hi ha unes targetes amb els NOMS d’aquestes EMOCIONS en anglès, que els nens i nenes de l’aula hem ajudat a decorar.

Per altra banda hi ha unes bases que representen CAPS i unes perruques de llana:

I tota una sèrie de retalls d’ULLS, NASSOS i BOQUES per confegir les expressions de les emocions.

Aquest material té diferents possibilitats de joc, que es poden ajustar a diferents edats, però allò que és més i més important, és que tots i totes aprenguem a RECONÈIXER les nostres emocions i a POSAR-HI NOM, fins i tot en anglès!

Esperem que en reobrir les escoles, els nostres companys i companyes de la classe de petits de l’escola Creu del Batlle puguin gaudir d’aquest joc.