TREBALLEM LA IGUALTAT DE GÈNERE

L’Ajuntament dels Alamús ens ha atansat una proposta educativa a l’escola per treballar la igualtat de gènere en tots els àmbits.

La companyia de Lleida, “La pantomima” ha estat l’encarregada de realitzar l’espectacle.

Al pati de l’escola, seguint totes les mesures d’higiene i seguretat, tot el nostre alumnat ha gaudit de dos contes amb titelles, animació i música en directe.

En primere lloc, aquest grup d’animació i teatre ens han presentat la proposta: “La Ventafocs que no volia menjar perdius”, un espectacle que ens convidava a reflexionar sobre els estereotips de gènere d’una manera original i divertida.

I després ha arribat l’hora de: “La meitat del Jan”, l’adaptació d’un conte que ens ha fet reflexionar sobre els rols masculins i femenins.

Hem gaudit tot i més amb aquest espectacles; han estat tot un éxit!

Hem passat una bona estona amb “La pantomima”: ens hem divertit, hem cantat i ballat, hem reflexionat. Què més podem desitjar?

Potser només que pas a pas aquestes idees ens ajudin a crèixer com a ciutadanes i ciutadans que defugen prejuidicis i estereotips…

Moltes gràcies a l’Ajuntament de la nostra localitat per fer-ho possible.