TORNEM AMB L’APADRINAMENT LECTOR!

Aquest dimarts dia 28 vam realitzar l’apadrinament lector amb moltes ganes!!

Aquesta activitat ens permet compartir aprenentatges lectors entre els companys i companyes de l’escola i així donar bons models i fomentar el gust per la lectura.

Per començar vam crear les parelles lectores (en alguns casos són grups de 3 per quadrar nombre alumnat), que les mantindrem per tot el curs. Vam fer les fotos, vam signar els contractes, on fillols i padrins es comprometen a aprendre i gaudir d’aquesta experiència,  i vam donar uns dies de preparació del conte (prèvia explicació amb un petit guió de com fer-ho, facilitat per la Coordinadora de Biblioteca).

Els padrins lectors són els encarregats de fer de models lectors als seus fillols/es a través de la lectura del conte treballat. Aquests contes cada trimestre seran de temàtiques diferents, lligades amb el Projecte Educatiu de Centre i de ZER.

Aquest primer trimestre els contes han estat escollits per la Coordinadora de Biblioteca, per tal que fossin adequats al nivell de cada fillol/a.

Tanmateix, a cada aula es preparen els espais per dur a terme l’activitat amb racons que ajudin a gaudir d’aquest intercanvi lector.

Després de la lectura compartida, el llibre es retorna a la Biblioteca del centre on se’ls dona una bona recompensa…

Des de la Coordinació de Biblioteca del centre felicitem tots els padrins/es i fillols/es per la bona feina feta i la implicació que han demostrat!

Fins al trimestre vinent!!